کاربر پسند بودن وبسایت

اگر یک وبسایت کاربر پسند باشد، تعامل کاربر با سایت بیشتر میشود و در سایت وقت بیشتری را میگذراند و همچنین در گوگل در سریع ترین زمان ممکن به رتبه های خیلی خوبی میرسد.

در اینجا با ویژگی های اصلی که یک سایت باید داشته باشد تا یک سایت ساده را تبدیل به یک سایت کاربر پسند کند، اشنا میشوید.

خدمات گرافیک جویا وب

همان طور که میدانید اولین چیزی که در یک وب سایت به چشم میخورد و باعث ماندگاری مشتری در وب سایت میشود طراحی خوب سایت است

با طراحی عناصر گرافیکی جذاب و حرفه ای بازدید کنندگان و مشتریان وب سایت و سوشیال مدیا خود را مسحور کنید

سازگاری با موبایل 

همانطور که بیشتر مردم از تلفن های همراه خود برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند، ایجاد یک وب سایت بهینه سازی تلفن همراه ضروری است.

متاسفانه در حال حاضر بسیاری از وبسایت هایی موجود در حالی که احتمالا روی نمای صفحه نمایش لپ تاپ یا کامپیوتر نمایش خوبی دارند اما متاسفانه اصلا به کاربران تلفن همراه توجهی نکرده اند.

حتما برایتان بسیار پیش امده که وقتی با تلفن همراه به داخل وبسایتی وارد میشوید بدون انکه حتی مطالب ان وبسایت را ببینید از ان خارج میشوید. نگاه اولیه کاربر به وبسایت شما خیلی حائز اهمیت است، باید کاربر را در همان نگاه اول به وبسایت جذب کنید.

خوشبختانه در مجموعه جویا وب، تمامی وبسایت ها کاملا سازگار با تلفن همراه ساخته میشوند.

دسترس برای همه کاربران

یک وبسایت کاربر پسند وبسایتی است که همه سنین با همه سطح دانش و سواد اینترنتی بتوانند با ان کار کنند و گمراه کننده نباشد.

تا به حال حتما با سایت هایی مواجه شده اید که کمی طول کشیده تا متوجه شوید که برای قصدی که دارید به کدام قسمت وبسایت باید بروید که این موضوع کاملا بر تجربه کاربر از سایت شما تاثیر منفی دارد.

سرعت بارگذاری بالای وب سایت

تا به حال چقدر برایتان پیش امده حتی قبل از اینکه صفحه سایت را ببینید به خاطر تاخیر زیاد از سایت خارج شده اید و روی سایتی دیگر در گوگل کلیک کرده اید؟

همان طور که میدانید وقتی سرعت بالا امدن سایت خیلی کم باشد، کاربر بدون دیدن سایت شما ان را میبندد و به سراغ رقبای شما میرود. بنابراین سرعت وبسایت خیلی مهم است و بسیاری از شرکت ها  متاسفانه برای سود بیشتر خودشان یک هاست ارزان قیمت برای سایت شما میگیرند و یا متاسفانه صفحاتی با حجم زیاد میسازند و ان را بهینه نمیکنند که این کار باعث پایین بودن سرعت سایت شما میشود و در نتیجه کاربر قید سایت شما را میزند.

طراحی سایت حرفه ای در اصفهان

طرح رنگ متناسب

رنگ متناسب و کنتراست درست بین پس زمینه وب سایت و محتوا یکی از اساسی ترین و مهم ترین اصول طراحی وب است که هرگز نباید نادیده گرفته شود. کنتراست بین پس زمینه و متن به عنوان مثال متن سیاه در یک زمینه سفید باعث می شود محتوای شما قابل خواندن و خواندن آسان باشد. از سوی دیگر، عدم کنتراست باعث می شود که بازدیدکنندگان مطالب شما را بخوانند.

نمونه های این وبسایت ها را زیاد دیده اید و یکی از مثال های مشهود ان میتوان وبسایت بامیلو را نام برد. بامیلو با اینکه تبلیغات گسترده ای که در اکثر وبسایت های مطرح دنیا مانند یوتیوب داشت دراخر برشکست شد. فقط به خاطر چی ؟ اینکه از علم ست کردن رنگ ها با هم بی بهره بودند!!!